Παράπονα Πελατών

Παράπονα Πελατών

Η Εγκατάσταση ενός Συστήματος  Καταγραφής και Διαχείρισης σχετικά με τα Παράπονα Πελατών μοριοδοτείται με:

  • 100 Μόρια στην Κατάταξη Ξενοδοχείων (Προαιρετικό Κριτήριο 10.7. Προσοχή: Μοριοδοτείται ΜΟΝΟ όταν δεν υπάρχει Πιστοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001), ενώ
  • ΔΕΝ μοριοδοτείται στην Κατάταξη Επιπλωμένων Ενοικιαζόμενων Δωματίων Διαμερισμάτων (Ε.Ε.Δ.Δ).

Η Εταιρεία μας μπορεί να αναλάβει την Προετοιμασία/Συμβουλευτική Υποστήριξη για την Ανάπτυξη και Εγκατάσταση ενός τέτοιου Συστήματος το οποίο θα χειρίζεται, θα Καταγράφει και θα Αναλύει (στατιστικά) τα Παράπονα Πελατών.

Τα παράπονα τα οποία μπορεί να προκύψουν από έναν πελάτη ενός Τουριστικού Καταλύματος (αλλά και κάθε είδους Επιχείρησης), μπορούν να συνοψιστούν στις εξής περιπτώσεις:

  • Δωμάτια/Διαμερίσματα με ελλιπή ή προβληματικό εξοπλισμό.
  • Κακή συμπεριφορά του Προσωπικού.
  • Προβλήματα με τις τιμές.
  • Κακή εξυπηρέτηση.
  • Θέματα Υγιεινής και καθαριότητας.
  • Θέματα Ασφάλειας.
  • Θέματα κρατήσεων.
  • Μη εφαρμογή των συμφωνημένων.
  • Θέματα Τροφίμων.

Ένα Σύστημα Διαχείρισης παραπόνων, Καταγράφει, Αξιολογεί και Αναλύει Στατιστικά τα Παράπονα αυτά, ώστε να υπάρχει μία συνολική αντιμετώπιση αυτών, αλλά και να θεσπιστούν κανόνες μείωσης ή εξάλειψης αυτών.

Η μέτρηση της Ικανοποίησης των πελατών, είναι ζωτικότατης σημασίας για μία Τουριστική μονάδα (και όχι μόνο). Ελλιπής ή ανυπαρξία αντιμετώπισης των παραπόνων, θα οδηγήσει σε δυσφήμιση του καταλύματος, η οποία μπορεί να επηρεάσει άμεσα την συνολική του Βαθμολογία στις Ιστοσελίδες Κράτησης και Διαφήμισης (π.χ Booking, Trip Advisor κ.λ.π), και μακροπρόθεσμα να προκύψει οικονομική ζημία.

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Πατήστε το παρακάτω Link για να μεταφερθείτε αυτόματα στην φόρμα Επικοινωνίας μαζί μας

error: Το υλικό της σελίδας προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Παρακαλούμε καλέστε στο 2103006929